čtvrtek 22. listopadu 2012

Měla jsem se..

Ve městě kam dojíždím každý den za prací se v jedné uličce objevila nová holička. A já nebyla aspoň rok u kadeřníka a nedopřála si ten krásný pocit až dnes.. Minulý týden jsem se objednala a říkala jsem si, že to prostě zkusím. Je tam velmi milá mladá dáma která ví co dělá a navíc ji to nesmírně těší. Takže si můžu jedině pochvalovat. Služby nad míru luxusní, velice příjemná obsluha a to vše jen za 320kč. No neber to. I když jsem již nechtěla žádný melír nechala jsem se ukecat a hodily jsme tam dva proužky červené. Hodně červenéé. A provzdušnila my to a celkově ze mě udělala kočku. Fotku zatím nemám tak nevložím a pokud budu ještě zítra vypadat tak hezky jak dnes vložím. Když ne bude to mé tajemství..:)) tak se všichni měj te super..

Žádné komentáře:

Okomentovat