pátek 30. listopadu 2012

Vánoce a jejich příprava

Všude samé Vánoce. Mám je ráda, těším se na dárečky a setkání se svou milovanou rodinou na jejich překvapené pohledy na spousty cukrovía ten klid. Ale to co se děje před tím.pfff. A i přesto, že si o sobě myslím že jsem pohodář letos nestíhám. To jsem si říkala,že tento týden když mám odpolední toho zvládnu. No  a jak to dopadlo. Nestihla jsem nic. Ještě že mám volný víkend. Asi poslední do Vánoc. Tak se budu snažit vše dohnat. Zabalit dárky,udělat nutný úklid,setřít,utřít prach,doháčkovat resty- a že jich je, udělat vánoční výzdobu a hlavně být nad věcí. Jsem zvědavá jak dlouho to vydržím. A ted otočím list. Co jsem tedy stihla tento týden. Spoustu věcí. Hned v pondělí jsem strávila krásný den ze svou milovanou babičkou která měla narozeniny a tak ještě jednou Vše jen to nej. hlavně zdraví..pekly jsme perníčky já u toho chvilkama háčkovala potom jsme jely do čajovny vyrobily jsme si quillingové ozdoby a měly jsme se- nádherně.V úterý jsem si doma udělala taky těsto na perníčky a ve středu je upekla. Ani nevím jak to dopadlo. Ve čtvrtek jsem jela zase k babičce dělaly jsme vanilkové rohlíčky a ještě jedny nevím název a zdobila jsem perníčky. No a dnes je pátek. Jsem celý den v práci takže nic..A jinak..POHODA. Tady ještě pár fotek posílám pozdravy a klid v duši nebo spíše sumce v suši jak kdo chce.:)










1.perníčky nazdobené
2-3-4.ukázka deček na přání
5.já s babičkou při pečení
6.s kamarádkou při zkoučce na vánoční koncert
7.čepička na přání
8. qullingová ozdoba.

2 komentáře:

  1. Ahoj Věruš, permíčky máš krásné ozdobené. Babička je skvělá - užívej si společných chvil. Obě dečky se mi líbí - o něco víc ta červená. Papírová ozdoba se ti povedla - asi bych na ni neměla dost trpělivosti. Ať se vám koncert vydaří - pak napiš, jaký byl. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj zuzi dokonce ám video.. Jestli my někdo pmůže to ořezat klidně vložím.. Bylo to super..:))

    OdpovědětVymazat