pondělí 10. prosince 2012

gruntování,pečení a zase ty Vánoce

Sobotu jsem musela využít k úklidu jelikož se my mimořádně kvůli sněhovým kalamitám naskytla možnost zůstat doma. Přehodila jsem si směnu za příští sobotu a neděli. No protože u nás se silnice nesolí a jen pokamínkovávají tak to podle toho vypadá. A já se tak trošku bojím vyjíždět když nejde o život..No a tak tedy jsem zůstala doma vstala o půl desáté do 11 jsem něco vyřizovala na netu a pak jsem se do toho s takovou chutí pustila..Sice byl v televizi můj milovaný biatlon, ale nedalo se nic dělat. Uklízím přeci. Moje drahá polovička my pomáhala a práce nám šla krásně od ruky. A můžeme zvát návštěvy-do ložnice. Ta je v tuto chvíli jediná místnost kde je vše ok..Kuchyň slouží jako skladiště a je tam slušně řečeno ohromný nepořádek :D. Ale také přijde na řadu snad.:) Neděly druhou adventní jsem z dovolením proležela u biatlonu a s háčkem v ruce. Dodělala jsem krásnou dečku ale ukážu až bude naškrobená a krásně nafocená. a také jsem dodělala čepičku která putuje  do jedné výměny na fléru. A dnes jsem ráno letěla na poštu a teď pečeme. Než jsem e vrátila těsto bylo hotové a já jsem to cpala do pusy a do formiček.. Miluju pečení protože pečení je radost..:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat