sobota 29. prosince 2012

Krásné Vánoce

Ano měla jsem krásné Vánoce rozdělené na třikrát..Na hlavní Vánoce jsme byly doma s přítelem jeho maminkou a tatínkem. Bylo to nádherné takové domácí. A na druhý svátek většinou objíždíme rodinu. Navštívili jsme babičku a dědečka od otce. Setkala jsem se tam se svou sestřenicí kterou bohužel nevídám tak často. Tak to bylo fajn. Tam jsme si dali polévku a jeli jsme k druhé babičce kde se nás sešlo víc, ale přesto někdo chyběl. Byl to můj dědeček kterému tímto posílám pohlazení a políbení do nebíčka. Sice nevím jestli to takhle jde, ale myslím že jo. A věřím,že se na nás celou dobu koukal a měl by radost. No a dárečky. ano byly. Bylo jich hodně jako každý rok a i když jsem měla obavy jestli se budou líbit-líbily se. Dokonce byly vidět slzy v očích mé maminky a později i babičky když jim ježíšek nadělil dárky v podobě fotoalba s fotkami dědečka a tak celkově celé rodiny. To jsem měla radost. Já jsem také dostala spousty krásných dárků. Mimo jiné knihu o háčkování,o pečení, zástěru na zahrádku s tou se někdy pochlubím to je teda věc, šperky,oblečení,peníze,ručníky a spousty věcí. Fakt si na všechny nevzpomenu. A měly jsme tam i Pepíčka  tak to bylo moc krásné. Ty dětské oči. Ta atmosféra. Nepopsatelné. Jedním slovem nádhera..A proto děkuji celé své rodině za krásné svátky. Já sice pořád marodím, ale snad už to bude dobré..Od včerejška opět ležím, protože se mě nemoc nechce jen tak vzdát, asi mám odpočívat. Tak polehávám popíjím čaje pojídám cukroví. A zkrátka si to užívám. Když můžu háčkuji... No i přesto se mám nádherně.

4 komentáře:

  1. To zní pohodově, tedy až na tu nemoc :-)
    Přeju krásný zbytek roku a do toho nového ať vstoupíš zdravá! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, doufám, že se Ti zdravotní stav zlepšil a do nového roku vstoupíš v plné síle. Přeji Ti aby rok 2013 byl rokem pevného zdraví a spousty štěstí. Ať ti všechno vychází podle přání. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Mnohokrát děkuji Zuzko..Také ti přeji jen to krásné do nového roku samozřejmě pevné zdraví.. Děkuji v.

    OdpovědětVymazat