čtvrtek 20. prosince 2012

Pátek 21.12.2012

Je pátek to je paráda. Dnes mě čeká dlouhý den tak jako poslední dobou často. No, ale pokud by měl být dneska poslední den, jakože doufám že nebude, tak bych si ho chtěla užít.CHtěla bych být milá na všechny lidi kolem, chtěla bych pomoct lidem kteří jsou sami, chtěla bych pozdravit svou milovanou babičku,maminku,taťku,bráchu všechny kamarády, jít tančit,háčkovat,dát si dobrou čokoládu,být doma s miláčkem,zajít zapálit svíčku na hřbitov dušičkám které už nejsou s námi no prostě bych se chtěla mít nádherně.:)) A vše je samozřejmě úplně jinak. Jdu do práce jsem nemocná. Odpoledne jedeme pro kapry a pstruhy, na nákupy pak zase očistit ty ryby. A mám pocit, že pořád lítám..No jo no to prostě k tomuto období patří. A musím se pochlubit. Dělala jsem fantastický nugátový likér podlehttp://maison-de-la-suisse.blogspot.cz/ a řeknu vám ten je. Suprový. A taky jsem měla návštěvu a tři dny jsem se věnovala kamarádce které tímto moc děkuji. Vytvořili jsme si patchworkové koule jako drobnosti k dárkům..No a tak to je tak se mějte. Budu si přát abychom to přežili dnes i celkově Vánoce..

Žádné komentáře:

Okomentovat