úterý 18. prosince 2012

Vánoční večírek

Jak už to tak bývá každý rok chodíme se spolu pracovnicemi na mejdan aby jsme si odpočinuly před tím vánočním zmatkem co nás jistě čeká. A taky že jo. Tak letos jsme měly mejdan ve velkém stylu. Bylo nás tam asi tak kolem 70 lidí. Některé znám víc některé měně. Ale jsem ráda že jsme se všichni v klidu potkaly. Měly jsme švédské stoly, víno,pivo každý dle svého gusta. A já se po dlouhé době setkala ze svou kamarádkou se kterou nás osud rozdělil. Dostala nabídku na práci jinde a po 10 letech se náš osud rozdělil. No a tak jsme se potkaly a jak už to tak bývá do syta jsme si to chtěly užít. A taky že jo. Tančily jsme do rána a zkrátka si to užívaly. Těch pár společných hodin. No a to bylo pořád tančit, najíst, napít, na vzduch..No když vám řeknu, že jsem odcházela z podniku poslední-zavírala jsem a  to bylo něco kolem 4 hodiny ráno :o). Ráno jsem šla na 8 do práce.:)) Nebudu psát jak my bylo  ani jak jsem vypadala to si může každý domyslet. Bylo to super akorát, že jsem s toho dostala angínu a to super není. Jinak to byl nezapomenutelný večer a jestli mám angínu z toho tak to za to stálo.

2 komentáře:

  1. To je podstatné, že jsi si večírek užila:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Užila, ale nemoc ta potvora jedna se mě nechce pustit a dokonce se jako bumerang vrátila. To je nemilé...

    OdpovědětVymazat