neděle 13. ledna 2013

Hravá sobota

Včera byl moc pěkný den..Šli jsme volit,chvilku jsem se snažila fotit a pak jsme si udělali takový ten úžasný den kdy jsme vytáhli naši oblíbenou hru Carcassonne a skoro celé odpoledne jsme si hráli. Jako děti. Sice já se zlobím když prohrávám i nadávám, ale miluji tyto dny. Není jich moc proto si jich tolik vážím. No a dnes. Mám v televizi Biatlon. Myslím si, že je to nejlepší sport. To mě vážně baví. Takže háček,rozdělanou čepici a v televizi biatlon,na stůl čaj a sušenky a je to luxus.. Nic víc nepotřebuji a jsem šťastná. A zítra..Konečně do práce. Už toho povalování bylo dost. A zrovna bude přednáška moc se těším. A co vy? Hrajete? A co je vaše nejoblíbenější hra? Tak se mějte..:)

2 komentáře:

  1. Ahoj, tak už jsi zdravá? Své volební právo jsem také uplatnila a do druhého kola volit půjdu určitě! Stolní hry nemám s kým hrát, z časových důvodů už neskládám ani puzzle. Háčkuji náhrčníky (mám rozdělané dva a budou to dárky) a postupně nějaký ten čtvereček na deku ze zbytků. Ty chodíš do práce i v neděli? Tak doufám, že se ti dařilo. Hezký zbytek pracovního týden. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj zuzi..nene..příspěvek jsem psala v neděli tak do práce až v pondělí. Jsem zdravá teda snad. Ať se ti daří v háčkování pak se pochlub. Už se těším měj se hezky :)))

    OdpovědětVymazat