sobota 2. února 2013

Dárky a radosti

 

 
Včera jsem dostala nečekaný balíček. I když jsem tajně doufala, že my taky už přijde nic se nedělo. A včera jsem se po cestě zastavila na pivko zahnat žízeň po celotýdenním pracování takže domů jsem dorazila až kolem 22 hodiny. O jaké bylo mé překvapení když jsem zjistila, že na mě čeká balíček. S napětím jsem otevírala  a ano byl to on. Přišel Valentýnský balíček, který jsem dostala od jedné Swap partnerky z Fléru. Dostala jsem krásný diář,přání pro mě a jedno které můžu darovat. No nádhera. Mám fotky vložím. Tak to by bylo k těm dárkům. No a k těm radostem jsem chtěla taky něco napsat. Včera jsem si uvědomila jak je krásné když člověka práce baví. Dělaly jsme s holkama výzdobu na ples. Je to dřina to uznávám, ale ten výsledek. No nádhera. A já jsem měla včera krásnou funkci. Aranžovala jsem stoly. Jé to vám byla tak krásná práce. Moc mě to bavilo. A jsem ráda, že jsem si to mohla vyzkoušet. Příští týden nás čekají dva plesy to bude pěkná makačka, ale stojí to za to. Je to vybočení z těch všedních dní. tak a tady je pár fotek k mrknutí :)
1.to jsem prosím já minulý týden. To byl ples do fialova :)
2.ještě jednou. Jo a tuto zástěru donesl ježíšek a udělal mě obrovskou radost
3.detailní
4-6.oranžovo-žluto-modrý ples
7.výzdoba na baru
8.dárek
Tak co chtěli by jste jít taky na ples s takovou výzdobou?? A chodíte?
 
 


2 komentáře:

  1. Moc krásná výzdoba Věruš, zvlášť ta poslední, s citrusy, se mi moc líbí:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Áji moc děkujeme..Dala nám spoustu práce, ale výsledek stojí za to.:))

    OdpovědětVymazat