pátek 8. února 2013

Včerejší nocování v čajovně

No bylo to..tajemné,dobrodružné,úžasné..A já jsem si to moc užila. Všechno začalo tak. Přijela jsem do práce na odpolední a měly jsme s holkama dělat další dvě výzdoby na plesy..Jo tak jsem se těšila. A přijdu a slyším hlasy. A ona se tam objevila jedna moc hodná duše kterou nesmím zmiňovat. Slovo dalo slovo a po práci jsme jen tak seděly a povídaly a zjistily jsme že je nám dobře. Co kdyby jsme tady spaly?? Jo-Ne tak jsme nevěděly no dopadlo to dobře. No spaly..Do půl 1 jsme kecaly. A o půl 3 takový jakýsi rachot. CO tO JE a ODKUD TO JE..Nebála jsme se :D samozřejmě. Ale divný pocit jsem měla. Najednou baterka někdo na nás svítí a co to..Dveře se začaly otevírat a v nich náš šéf. Co je kolik je co se děje..Aon povídí holky houká vám alarm a vy si tady tak spíte :DD Já nic neslyšela spala jsem tvrdě.:) Se nedivím po 2 lahvích bílého :o) Pak jsem nemohla usnout samozřejmě no a bylo ráno..Vstávat a do práce . A mě se nechtělo a to mě čekala 14-tka..A jaj. No v první moment jsem chtěla být protivná, ale překonala jsem se..Už bude pět tak ještě pět hodin a jedu domů. Za svým drahým milým. Tečka :)

2 komentáře: