neděle 24. března 2013

Návštěva

V týdnu se mi ozvala mamka, že přijedou na návštěvu. No jo však to všichni znáte. Je potřeba uklidit, něco uvařit, nachystat atak. Tak jsem přípravu spojila s jarním úklidem. Ono co si budeme vykládat už to chtělo :D. U toho jsem stihla uvařit a samozřejmě upéct. Přítel mi poradil, ať udělám muffinky. Už se mi dvakrát povedly. Jo tentokrát se taky povedly teda myslím když jich bylo 24 a do této chvíle jsou všechny pryč :o). Jo taky jsem se chtěla zmínit o tom, že jsme byly s partou kamarádů na zvěřinových hodech. Jo bylo to super akorát to nebylo ono. Já jsem měla dobré jídlo a nejlepší byl asi zákusek. Domácí štrůdl. Mňam. No a už se blíží datum Woolparty v Prostějově. Já prostě doufám a věřím, že se tam letos dostanu. Taky vkládám na kuk nové fotky nových výrobků. jo a taky jsme měly v pátek v čajovně Proměny. Tak to bylo něco. Můžu všem doporučit.
1.Zvěřinové hody
2. Jídlo
3. Zákusek, ale ne štrůdl
4. Novinka jarní věneček
5. ve čtvrtek u holiče před
6.  a po
7. muffinky
8. velikonoční výzdoba. Dáreček ze swapu


 
 



 

 


Žádné komentáře:

Okomentovat