čtvrtek 28. března 2013

Velikonoce

Konečně se nám přehoupl týden a je čtvrtek. Tak ještě zítra a v sobotu na chvilku a budeme mít sobotu. Změna času :o( to ne to fakt nemusím. Jo když spíme o hodinu víc to je super, ale o hodinu méně to mi ubližuje, to nemám ráda. No a v sobotu nás čeká něco krásného. Jsme pozvaní na svatbu. Jupí to bude super.  Takže jestli přetáhneme přes půlnoc o to bude horší stávání. Takže se půjdeme přiučit tomu jak to chodí na svatbách a třeba se taky dočkám.:) No a než se nadáme tak bude Velikonoční pondělí. Velikonoce jako svátky jara mám moc ráda, ale jako takové..NE ne. Mě by ani tak nevadilo barvit a zdobit vajíčka to je krásné moc, ale vadí mi, že svátky pro muže zvrhly v chlastání. Já mám odpor k alkoholu. Nemám ráda opilé lidi ať už muže nebo ženy. Tudíž jsou pro mě Velikonoce pasé. Někdy když mám hodně velkou chuť tak někomu otevřu. Jinak odpojuji zvonek anebo odjíždím. A jsem ráda, že můj muž není ten typ co by ráno v 7 hodin se nachystal a chodil po domech. Ještě že se mnou sedí doma to je ten největší dar. Tož krásné Velikonoce. Přežijte to ve zdraví a dle svých představ.:)

4 komentáře:

  1. Ahoj Věruš, tak si to v sobotu hezky užijte a získejte spustu inspirace. Jenom je jedna pověra, že pokud budete s přítelem hosté na svatbě, nemáte vycházet společně z obřadní síně či kostela:-) Také alkoholu moc neholduji a názor máme stejný. Na ožralého chlapa je hrozný pohled, ale na ženu mnohem horší. Změny času také nemusím, budu vlastně nyní vstávat už ve čtyři ráno a čím jsem léty zkušenější (nechce se mi psát starší), tím to je horší a déle si zvykám. Ahoj a hezké Velikonoce. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za info o tm vycházení, ale nebudeme ho potřebovat jdeme jen večer na párty. Já musím do práce tak obřad nestíháme. Ale děkuji. Brr raní vstávání na to lepší nemyslet. Tak ahoj a díky

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné svátky Věruš:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. aji děkuji mockrát.. Taky všem přeji krásné Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat