neděle 14. dubna 2013

wool party aneb syslice pod jednou střechou

Jak to všechno začalo a jak to dopadlo :). V pátek jsem měla volno tak jsem od rána pekla mufinky a chystala si sebou všechny potřebné a trošku méně potřebné věci. Všeho všudy toho bylo tolik, že jsem si myslela že ten kufr ani nezavřu. Těžký to bylo, ale zvládla jsem to. Tak můj výlet začal a já jsem vyrazila. Dojela jsem do Mohelnice tam jsem zjistila, že jsem si nevzala hřebínek a zubní pastu tak jsem ještě letěla dokoupit. No nasedla jsem do autobusu a najednou slyším ahojjj. A já sakriš co to. A ona kamarádka kterou jsem dlouho neviděla. Zrovna jela na wellnes víkend z kamarádkou. Tak jsem k nim přisedla a celou cestu jsem proklábosili tak nám to uteklo. V Olomouci jsem přesedla na jiným bus a jela směrem Prostějov. No to už jsem měla slušný adrenalin. Ono se to nezdá, ale vyjet si takhle sama. Opravdu jsem byla nervozní. Tak jo jsme tady. Snažila jsem se vystupovat a co se mi nestane. Udělám krok kufr se roztočí podrazí mi nohy a....Já letím..Ležím před autobusem na všech čtyřech a říkám si co je. Co tak všichni koukají. Ruce pálí, kolena štípou. Ajaj. A já si říkám. Ještě že jsem nespadla na hubu. To by bylo daleko horší :D. No nic tak teda rychle pryč ať na mě tak blbě nečumí. Tak jsem se optala kde je wc a šla si pomalu po svém. Pak už vše probíhalo bez větších komplikací. Zašla jsem si na pizzu kterou jsem nesnědla byla výborná, ale moc velká. Zase jsem si nechala poradit kterým směrem se mám vydat a šla jsem. Asi po deseti minutách jsem byla u penzionu. Mimochodem nejkrásnějšího kde jsem kdy byla. Ale jaké bylo mé překvapení když mi paní sdělila, že tam nikdo není. Tak jsem dostala pokoj pro 8 lidí a nakonec jsem v něm spala sama. Později večer jsem šla na jiný penzion kde už byly holky. Tak jsem se k nim připojila a strávila s něma super večer. Taky jsme měli soutěž. A bylo to namotávání ohromného svazku vlny. Já a moje kolegyně jsem skončili na krásném 3 místě(ze 4) :D. Opravdu to byl nádherný večer a celý den až na ten pád. Všichni i personál byly velice hodní a obětaví. A moc pěkně se o mě starali. Vozili mě sem a tam a já jsem byla jak hvězda.:). No a pak bylo ráno. Nachystala jsem se a vyrazila. Botanico bylo kousek asi tak 5 minut takže pohoda. Přišla jsem začaly se scházet holky. A bylo to tam jako v úlu. Všichni si chtěly všechno říct a ukázat a pochlubit se. A co to je a jak se to dělá. No nádhera. Jsem fakt ještě nic podobného nezažila. Moc jsem si to užila a poznala jsem spoustu úžasných a stejně naladěných lidí a to mi dělalo dobře. Pak jsme si ještě vyrazily do galantérie to byl takový bonus. Nádhera-nádherná. Vrchol mého štěstí. A jako finále byla módní přehlídka která byla fantastická. A jako úplný závěr bylo vyhlášení vítězů o nejhezčí šperk. A taky bonus pro nováčka roku, šoumenku a pro tu co málem spadla na držku.:) dostala jsem tašku ve které byla vlna a časopisy. Byla jsem tak šťastná, že mi i vytryskly slzy. Děkuji Petře a všem organizátorům za báječnou akci, skvělý oběd, za perfektní nápad a prostě za vše.  Jsem moc ráda, že jsem jela a že jsem si takto užila. Jedním slovem Nádhera. A teď ještě pár fotek
1. Wěrgl před odjezdem :)
2. Soutěž a moje kamarádka
3. Jako v úle
4.organizátorka Petra
5. holky tvořilky
6. paní s kolovrátkem
7.moje výhra
8.přehlídka
9.saša mistr na korálky
10.děti na přehlídce
 









2 komentáře:

  1. Věruško, krásně jsi popsala atmosféru WP. Bylo to tam opravdu jako v úle. Jsem ráda, že jsem tě poznala a také ostatní. Nálada byla ohromná. I procházka do obchůdku byla super, protože se konečně umoudřilo počasí a stihly jsme i prosluněnou ulici. Věřím, že tě ruka už nebolí. Přeji ti hodně háčkovaných výrobků, mnoho spokojených zákazníků a odvahu vzít jehlice do ruky a učit se plést.

    OdpovědětVymazat
  2. :) moc děkuji. Ruka se den ode dne lepší. Tak jsem ani na tu chirurgii nakonec nešla. A počasí nám opravdu vyšlo nádherné. Jsem ráda, že jsem se kohla zúčastnit a všechny vás poznat. Bylo nádherné potkat lidi stejného zaměření. A s pletením uvidím třeba za rok..:))

    OdpovědětVymazat