neděle 9. června 2013

Sraz po 11 letech

No jo už je tomu tak. Je to už hodně dlouho co jsme opustili lavice a školní budovu Sou a Ou v Litovli. Kolik nás chodilo do třídy vlastně ani nevíme přesně. Za to víme kolik lidí přišlo :o) Bylo nás rovných 7 kusů. Takových těch co nesmí nikde chybět. Byla jsem velmi překvapená, že nás navštívil i bratr dvojče Viktor. Jako vždy byl kouzelný a velký džentlmen. Sraz začal ve 14 hodin v místní kavárně u Modré kočky. Mno. Trošku jsem byla rozladěná, že jsme neměli nachystané co jsme požadovali, ale na druhou stranu ještě že tak.:) když nás přišlo tak málo kdo by to všechno jedl. Viktor říkal, že on :)hihi.. No do půl paté jsem seděla sama pak pomalu začali chodit další spolužáci. Někteří se nezměnili a někteří až moc. Donesla jsem fotky ze školy co jsme doma našla a tak jsme pořád studovali kdo je ten a kdo zase tento :) Byla legrace. V 19 hodin nám zavřeli kavárnu tak jsme se přestěhovali vedle do restaurace u mlýna. A tam jsme seděli do pozdních večerních hodin. Vydrželo nás jen pár. Ale bylo to super. Snad nebude trvat dalších 11 let než se zase sejdeme. Domů mě vezl hodný spolužák dvojče Viktora-Jakub. A jak jsem měla ,,nakoupeno,,tak se mi pletli. Viktor byl Jakub a Jakub byl Viktor Snad mi bratři odpustí :D. No až na to jak špatně mi bylo včera a jakou bolest hlavy jsem měla bylo všechno bezvadné.
1. Holky přichází.:)
2. Viktor ve svém živlu
3. Welcome drink Zlatá tequilla
4. Já s Jančou
5. naše sebranka
6. veverka. P.s. nic se nezměnilo :o)
7. já na bezu..
8. můj milovaný bez
9.a 10. ohlédnutí za cyklovýletem











Žádné komentáře:

Okomentovat