sobota 1. června 2013

Zase začal nový měsíc

A je to tady. 1.6. den dětí nebo také máme s přítelem 13 let výročí našeho svazku:) to letí. Včera jsem z toho ani nemohla spát. Musela jsem přemýšlet co jsme všechno zažili. A že toho bylo. Ani bych si na všechno nevzpomněla. Tak bych chtěla touto cestou moc poděkovat za trpělivost,porozumění,ochotu,toleranci a pohodu. Moc děkuji.:)
Tak a teď z jiného soudku. Měli jsme kurzík byla nás 7 lidí. To že to bylo jako vždy báječné a úžasné psát nechci. Chtěla bych nakouknout pod pokličku. Pořád se vracíme k tomu papíru ikdyž jsme tvořili ze dřeva. No a s tím papírem se dají dělat úplné zázraky. A tím se dostávám k nové technice. Ona není nová, ale pro mě jo. Scrapbook. Mazec. Úplně jsem tomu propadla tak jako všemu :D No a koukám na různý stránky a čtu si a najednou diskuze o tom jak se holky schází a tak. A tak mě napadlo, že bychom se  mohli sejít u nás v čajovně což by nebyl problém. A jdu nápad sdělit holkám a Lenka mě mile překvapí když řekne, že už to řeší. Akorát že místo v čajovně by t bylo u ní v milém obchůdku. No to mi udělalo takovou radost. Taky dostala do obchůdku nový úžasný strojek skoro za 3000. Který bude jakoby pronajímat. No to je úplně úžasný, protože tolik peněz nemůžu utrácet. A tak mám velikou radost.
Tak a ještě se zmíním, že se ze mě stala velká čajovnice skoro na dva měsíce. Zůstala jsem sama na celou čajovnu hihi. To je super. Taky se snažíme zavést novinku- vodní dýmky. Včera už jsme to testovali myslím že úspěšně.:)) tak to je asi všechno. Tak krásný červen a prosím sluníčko už se neschovávej a vylez se na nás podívat :))

3 komentáře:

  1. Ahoj Věruš, já se těšila na fotky a marně:-) Jsi šikulka, když zvládáš sama čajovnu. Také pokukuji po stránkách tvořilek z papíru. Asi tuším, který strojek máš na mysli, od jeho nákupu mne odradila cena. těch třináct let je na oslavu třeba dobrou večeří. Vodní dýmka mne nijak neláká. budu se těšit na další tvoje povídání. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi fotky dodám určitě třebas zítra budu mít času ahoj a moc děkuji za návštěvu a komentář.:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Vodní dýmku má náš kluk doma, ale že bych z toho byla nějak nadšená, to tedy nejsem:-))
    Vše nej k výročí ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat