neděle 14. července 2013

Konečně neděle

Já vím je to divné, ale já mám opravdu radost, že je neděle. To byl moc náročný víkend. A teď jsem měla telefon a ty zvířata pokračují. Koupili další bečku piva a jedou dál. Uf jsem ráda, že sedím na benzínce a mám od všech pokoj. Včera jsem měla takovou migrénu,že ani vzpomínat na to nechci. Akorát se bojím aby se mi to dnes nevrátilo. To bylo samé grilování a pivo atd.  A vůbec bolí mě celé tělo a nic se mi nechce. A tak jsem měla důvod tvořit. A konečně když jsem odevzdala dary tak se můžu pochlubit. Jestli ovšem najdu kábl k fotáku. Mno nenašla jsem. takže nic můžu to jen popsat popř. fotky dodat. Pro Boženku jsem vyráběla diář s fotkama její rodinky a vzpomínky na dovolenou. Teda můžu říct, že jsem byla překvapená na reakce. Moc mě to potěšilo, že hodiny práce se líbily. A také jsem dělala šanon na návody na háčkování. Asi neměl takový úspěch jako album, ale radost byla.:). No a když jsme slavili tak od přítele synovec měl 20 tak jsem mu také vyrobila přání, které budu posílat do soutěže. Tak jsme zvědavá jak to všechno dopadne :D Snad dobře..No a jsem slibotechna a naslibovala jsem sběr lipového květu, ale nedošlo na to. Tak se omlouvám.:( Snad mi bude prominuto. Končím jsem unavená, nevyspalá, ale šťastná. No a hláška mýho bráchu: mě nevadí Rozinky jen ty úplně velký :DD. TAk to je moc fakt.

Žádné komentáře:

Okomentovat