neděle 4. srpna 2013

A je tu neděle..

a taky srpen.:) Prázdniny se přehouply do druhé poloviny a vedra neustále trvají. První víkend v srpnu se v našem kraji, od nás za kopečkem, koná tradiční a hodně populární Roveňský noční boj. Pro zasvěcené nemusím vysvětlovat, ale pro ty kdo neví o co jde vysvětlím. Ne že by se někdo s někým bil to ne!!. Prostě a jednoduše lidi stejného zaměření tudíž hasiči se setkají a je jich moc a dělají noční požární útok při loučích a lampách no zkrátka po tmě. Je to neuvěřitelné. Běží danou trasu pánové přeskočí bariéru a pak běží trasu musí pospojovat všechny ty hadice a béčka a já nevím co ještě a utíkají nakonec kde jsou terče a pokud se strefí mají štěstí rozsvítí se světla a vystřelí ohňostroj. Je to nádhera. Krásná organizace, spoustu cizích i známých lidí, dobrá nálada, teplo a pro ty kdo mají zájem čtvrtka griotky za 9,9. Mě se to netýkalo já jsem řídila. :o). No a jak to všechno vlastně začalo? To bylo tak. Dědeček(otcův otec) slaví dnes narozeniny tak teda ještě jednou všechno nejlepší k narozeninám Dědo. tak jsme se tam vydali včera na oslavu. Nemohli jsme jet dříve byla jsme v práci tak jsme tedy jeli až v 18 hodin. A sešli jsme se pěkně. Babi,děda,strejda Karel,bratr,pipinka-švagrová,moje maličkost a naše sestřenice Zuzka. Bylo to fantastické :D zavzpomínali jsme co bylo a jak bylo.  A bylo nám moc hezky a krásně jsme si to užily. Zuzka byla snad spokojená a šťastná- chvilkami to tak vypadalo. A já jsem měla radost, že jsem zase jednou udělala dobrý skutek. A bylo to nádherné zakončení mé 14 denní dovolené. Při které jsem teda nestihla to co jsme si naplánovala nicméně nevadí. Stihla jsme spoustu jiné práce okolo domu což už bylo potřeba taky udělat. Takže jsem měla pracovní dovolenou :). A uteklo to jako voda. Všem mockrát děkuji za nakouknutí a za tu chvilku kterou jste věnovali přečtení mého článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat