středa 21. srpna 2013

Narozeniny a to kolem :D

Dobrý ničím nerušený den. Prosím pěkně se usaďte u šálku dobrého čaje a čtěte :). Dnes j velmi krásný den. Ne že bych se chtěla chlubit, ale rok ze z rokem sešel a já mám konečně narozeniny. Píši konečně, protože den kdy jsem se narodila pro mne znamená mnoho. Jsem svým rodičům neskutečně vděčná, že se pro mne rozhodli. Muselo to být těžké. Zvláště v době kdy mamka nebyla ještě plnoletá a byly oba mladí. No ale ještě že to tak dopadlo :o). CHtěla bych se vrátit ke včerejšímu tvoření. Jako každé druhé úterý v měsíci jsme se sešli s holkama v Duhové čajovně a zkoušeli jsme zdolat další nádhernou techniku jménem Embossování. No co vám budu psát nádhera. Naše lektorka Lenka se na nás tentokrát perfektně připravila a nachystala si pro nás překvapení. Všichni jsme dělali stejný projekt, ale každý úplně jiný. Bylo to jako vždy fantastický. Svět papíru a razítek a všech těch kravinek které všechny nutně potřebujeme je totálně super. Začíná mě to pohlcovat. A nejen mě,a le i prostor který mám doma pro to vyhrazený.:DD. A teď bych chtěla navázat i když si nejsem jistá, že to dokážu ve stejném duchu. Den byl moc krásný a já ho prožila v milé společnosti. Dostala jsem spoustu dárků např. šicí stroj, dezertíček od tátu, vínečko, krásnou svatební knihu,jahodový likér, ručně dělané mýdlo, spoustu mnoho smsek od rána mi vyzvání  mobil :D. A já mockrát všem děkuji kdo si na mě vzpomněl a věnoval mi minutu nebo hodinu času.

4 komentáře:

  1. Ahoj Věruško, dodatečně velká gratulace k narozeninám:-) a hlavně ať je se stejnou chutí a radostí oslavuješ ještě moc a mockrát a hlavně ve zdraví:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi moc děkuji za milou gratulaci. děkuji s pozdravem w.

    OdpovědětVymazat
  3. Věruš vše nej:-)
    Právě jsem ti písla mejlík:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruš tak jsem se na ten odběr novinek přihlásila, snad to bude fungovat. To uvidím až vložíš další článek, jestli mi přijde upozornění na email.
    Ajka

    OdpovědětVymazat