středa 16. října 2013

Fantastický výlet do Litomyšle

Je to přesně týden kdy jsme byly pozvány(tedy myslím já a moje teta) do Litomyšle. Byl to jedním slovem úžasný zážitek. Věděla jsem, že je to tam krásné, ale já se zamilovala do města, do kultury a do mentality tamních lidí. No i když jednu chabu to mělo to zase jo. Když jsme jely tam tak po cestě byla zácpa  a my jsme stály v koloně. I přesto byla legrace. My jsme totiž takový trošku blázni a představovaly jsme si jak by lidi reagovaly kdyby jsme jim chodily klepat na okna u auta.:) Jistě by to byla velká legrace. No tak jsme si odpočinuly hodinku v koloně a pak šup do města plného nkultury. Bylo to něco. Nádherné náměstí. Obchůdky v podloubí. A spoustu obchůdků. Moc času jsme neměli v 11 byl oběd my přišly asi o čtvrt na 12. Hladoví, žíznivý a spokojení. Tam už na nás čekala paní učitelka s dětma a byl rozchod asi do třičtvrtě na jednu. Šli jsme na pokoje a seznámit se z hotelem. Wouw bylo to kouzelný. Daly jsme si kávu a pak jsme měly naplánovanou exkurzi do vysoké školy. Kde nám moc hodní lidé ukázaly jak se tvoří a co se tvoří. Nádhera. Následoval výstup na věž. Kolik měla schodů jsme už zapomněla, ale spočítané byly.:). Výhled úchvatný. Pak jsme odpočívaly a od 19 hodin byl salon. Tedy myšleno, že děti nás připravily(samozřejmě i sebe) na posezení do čajovny. Ah tak bylo krásně už jsme byly zmoženi a unaveni pocelém dni takže tak už bylo fajn. Děti hrály na klavír a kytaru a byla moc pěkná atmosféra a klid. A tady je pár fotek.
ne tak bohužel nedaří se mi nahrát. Zkusím z domu.

1 komentář: