neděle 6. října 2013

Rozlučka...

Ahoj všem. Mám asi jen pár minut tak to zkusím zkrátit. No co je nového? Kromě Nových Zámků, Nového Bydžova atd. Dny plynou tak rychle, že mám pocit že nic nestíhám. Samozřejmě to tak není. Stíhám vše co potřebuji akorát nemám čas psát. Svtaba se nám tak rychle blíží. Snad máme vše domluvené a zamluvené. Já nevím :o). Dnes půjdu vyzvednout prstýnky. Byly jsme znovu zkoušet šaty. A je to dobrý jsou mi. :D. Zase jsme měli štěstí na super paní která byla moc milá a pěkně se o nás starala. Ted už mě čeká jen poslední zkouška ve čtvrtek před svatbou a to už si šaty odvezu. Jo pro všechny ženy a holky které znám pokud máte zájem se mnou zapít svobodu tak v pátek v čajovně. Teda tento pátek už. V kolik?  Já nevím až budete moct. Já tady prostě budu.A když tady nebudu tak jsem někde jinde. Anebo napište nebo zavolejte.:) To jsem chtěla tak to je asi všechno.

Žádné komentáře:

Okomentovat