neděle 8. prosince 2013

První pečení

Tak už jsem se konečně dočkala a mám zapnutý sporák, digestoř a ledničku. Vše funguje a já musela dnes všechno vyzkoušet. začalo to pozdní zeleninovou polévkou-mňam- moc mi chutnala a pokračovalo to buchtou ke kávě. Kterou jsem teď dodělala :D. Kafe už mám dávno vypité. A jakou jsem dělala? Je to recept ze starého kalendáře, který jsme měly ještě v době kdy jsme bydlely všichni ve lhotě u bráchu na baráku. Kdo ví,pochopí.:) nevím jaký má název tato buchta, ale recept je následující:
1 lístkové těsto
1 balíček pudingu
1 bal. piškotů
jablka

Lístkové těsto rozdělíme napůl. Jednu půlku vyválíme na velikost plechu naskládáme piškoty jako vojáky,poklademe nastrouhaná jablka( nebo jiné ovoce), a zalijeme uvařeným ještě teplým pudingem. Navrch dáme druhou půlku těsta a potřeme vajíčkem. pečeme na 150 minut asi půl hodiny. Ocukrujeme a necháme si chutnat.:D.

1 komentář:

  1. To je supr že vše funguje:-))
    Věruš až pošleš dáreček, nezapomeň na mě s fotkou:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat