středa 2. dubna 2014

Dnešní oběd

Včera se konečně v Mohelnici objevil stánek ze zeleninou. to mě přimělo jít nakouknout a později i nakoupit něco do domácích zásob. Mimo jiné jsem koupila i žampiony. A hned jsem věděla co s tím udělám. Prostě jsem chtěla vyzkoušet plněné žampiony. Dnes na netu jsem si našla recept. Přidala jsem něco svého do receptu a docela dobře to dopadlo.:) Teda mému jazýčku chutnalo a dokonce mi přišla milá sms. Oběd dobrý akorát žampiony se loupají. Hihi tak to jsem vůbec netušila. Ale jsem ponaučená pro příště. A jak jsem to dělala? Nic složitého. Žampiony jsem "neoloupala" ukrojila jsem jim nožičku a zkoušela jsem vybrat i ty vnitřky. Uvařila jsem vejce (které jsem pak nastrouhala), nakrájela jsem nadrobno cibuli,přidala jsem kečup a hořčici, majoránku, a zdravé koření co mám doma(provensálské) promíchala jsem to a bylo.:) Ze včerejška jsme měly uvařené brambory tak jsem je použila jako přílohu a byl oběd na stole..Dala jsem to zapéct na 15 minut na 150 stupnů. Na vršky žampionů jsem dala nastruhaný sýr. Mňam mňam.:))
1. žampionky v celé své kráse
2. zástup žampionů
3.-4. hotová zakázka- zápisníky




4 komentáře:

  1. no to jsi celá ty,,ale jsi fakt kouzelník....a tak to má být.co neudělá ženy pro svého muže,když je zamilovaná a čerstvě vdaná......posílám gratulaci a poděkování.

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji.:)) Konečně jsi online tak tě budu často virtuálně potkávat, že?

    OdpovědětVymazat
  3. Věruš to je zajímavá kombinace, to musim vyzkoušet:-))) Já dělám ponejvíce plněné mletým masem. No a s tím loupáním ... já je tedy loupu, ale kluk říká že prý nemusim a když vaří on tak je neloupe:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. určitě vyzkoušet a pochlub se.:))) děkuji za komentář

    OdpovědětVymazat