čtvrtek 11. června 2015

Kulturní zážitek

Můj táta je velký milovník skupiny Kabát. A tudíž předpokládá, že všichni milují Kabáty.:) Zajistil vstupenky a pozval mě na výlet do Olomouce. Ani jsem nevěřila, že k tomu dojde, ale došlo. A nebylo to vůbec špatné. Pro mě to bylo úžasné zpestření všedního dne kdy jen přebaluji,krmím,cvičím a chodím po venku s kočárkem. Takže všechno navíc je prostě úžasný.
Už jen když jsme přijížděli do Olomouce tak to byl horor. Všude mraky aut a davy lidí. Jsme si myslely, že si zajdeme ještě někam na večeři bohužel v okolí nenašli jsme jedinou hospodu, tím ovšem nemyslím rychlé občerstvení, kde jsme nakonec stejně zastavili na chvilku, protože taťka měl obrovskou žízeň.:)) Potom jsme vyrazili směr areál. A fuj to teda byl hnus. Nemám ráda davy lidí. Všichni se na nás mačkali.:( No nic netrvá věčně a tak i mi byli vpuštěni. Šli jsme obhlídnout wc a taky stánky z občerstvením. Taťka si koupil dvě piva a šli jsme zaujmout pozici. Zahrála předkapela a o půl 9 to začlo. Byl to hukot, ale bylo to moc fajn. Zahráli písničky z nového alba ty ještě tolik neznáme, ale hráli i starý pecky tak jsme si zatančili a zničení šli opět do fronty na cestu domů. O půlnoci jsme dojeli k domovu a šli s pěknými zážitky spát. Teda já ještě musela obstarat dítko, které se vzbudilo a chtělo se chvilku mazlit a papat.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat