neděle 19. července 2015

Cuketa

Dneska využiji žolíka, protože včera jsme se dali do malování a ještě do toho všeho přišla návštěva. Takže doma bordel a nestihla jsem splnit co jsem měla. A jeli jsme se koupat. Přijeli jsme na koupák nachystali jsme Vítečka a zatáhlo se! A asi tak do 15 minut byla bouřka. Takže jsme ho stihly jen v rychlosti ošplouchnout a rychle osušit a mazat zase do auta. No na to není co říct. Prostě smůla. Tak jsme zalezli do hospůdky a strávili tam příjemné odpoledne s přáteli. Včerejší úkol byl udělat něco s cukety. naštěstí cuketu máme pro malého do příkrmů a momentálně se peče bábovka.:) Ne že bych nikdy nejedla, ale já ji nikdy nepekla. Takže pro mě novinka. Peču podle receptu Kluků v akci.
A dnešní úkol je použít ešus. Já si naberu do něho oběd.:) https://www.facebook.com/kucharkaprodceru?fref=ts





Žádné komentáře:

Okomentovat