čtvrtek 16. července 2015

Mixér

V nedávné době jsem si pořídila ponorný mixér. Původně měl sloužit jen pro malého na příkrmy, ale   naučila jsem se  ho používat téměř denně. Třeba dnes jsem mu mixovala oběd( mrkev,květák nový brambor), ale to jsem ještě nevěděla o výzvě, protože jsem byla na dovolené. Ale o tom jsem neměla záznam, proto jsem na večeři měla ovesnou kaši se skořicí a cukrem.. A mnam. DOVOLENÁ- Jednoodpolední a jednonoční. A byla to pecka. Jely jsme na výlet do Zábřeha ke kamarádce k bývalé spolupracovnici. Byla to dámská jízda s Vítečkem.:) Já prostě ani nevím co k tomu mám dodat. Připadala jsem si jako puberťačka. Celý odpoledne jsme se procházely kolem rybníků a pozorovaly vodu a bylo nám moc fajn. Nic jsme nemusely, šli jsme do levandulové kavárny jé tam to bylo super. Dali jsme si kávu bezva jenže jsem nemohla napíchnout foták k pc v knihovně tak mám černý puntík a včerejší úkol jsem nesplnila. Teda splnila, ale bez fotky. No a koupili jsme si láhev růžového vínka a těšily jsme se až mláďata usnou. Haha jenže Víteček nechtěl spát asi se necítil dobře nebyl doma. Zpívala jsem třikrát černé oči málem jsem to zalomila a on nic!!! No tak teda jsem vstala nakrmila jsem ho znovu a pak se povedlo. Děti spaly. A náš mejdan mohl začít. Zavřely jsme se v koupelně a povídaly a povídaly( občas to nedávalo smysl) a vypily jsme vše co teklo a o půl 3 jsme to rozpustily a šli spát. No dnes krom té trošky spánku co mi chybí je mi nádherně jsem odpočatá vypovídaná a klidná a šťastná. Lidu děkuji.:)))) https://www.facebook.com/kucharkaprodceru?fref=ts


1.Ovesná kaše
2.Liduška
3.Procházka-labutě
4.Levandulová káva
5.Krmení kačenek
6.Legendární Mário
7.mixování.:)















1 komentář:

  1. Ano i když to může vypadat, že byla kaše neodolatelná, kd\ž ji tam mám tolikrát..Ne byla úplně normální. Akorát mě zlobí blog!! :D

    OdpovědětVymazat