sobota 25. července 2015

První větší milník

Tak i u nás došlo k velké změně. Dnes poprvé bude Vítek spát ve velké postýlce. Protože už bylo neúnosné jak se zahakoval mezi šprušle, zrenovovali jsme postýlku a dnes může klidně spát celou noc jak miminko. Ale nevím jestli je to horkem nebo snad porostou zoubky,? Ale budí se v 1 hodinu a tak by se chtěl asi pomazlit nebo já nevím co..Spí, ale mrská sebou prostě je neklidný. Tak uvidíme co bude dnes v noci.:D
Dnešní úkol byl super měli jsme sníst něco co uvařil někdo jiný. Tak jsem se sdovolením pozvala k tchýnce na oběd. A byl úplně famozní guláš s kance. Nevím jak to dělala, ale bylo to fakt mňam. A dokonce jsem stihla splnit i úkol týdenní a navštívila jsem trh. Koupila jsem dvě okurky a broskve. Jinak se mi tam zelenina nelíbila. Optala jsem se prodavačky jak se má a jak to jde. Vše v pořádku cvakla jsem to a valila jsem zase dál.:)
https://www.facebook.com/kucharkaprodceru?fref=ts












Žádné komentáře:

Okomentovat