neděle 25. října 2015

Krásný víkend

V pátek mi přijela kamarádka z dětství. Měla jsem v plánu tolik věcí, ale měly jsme k dispozici pouze páteční noc a kousek soboty. V pátek jsme se vydaly na procházku setmělou dědinou a potkaly jsme pár přátel. V hospodě jsme zakoupili láhev vínečka a pár nábojů, jak říká můj bratr, myšleno piv a vydali jsme se ke kamarádovi, který měl shodou náhodou o půlnoci narozeniny. Bratr okamžitě usnul, kamarád topil a jako správný host připravoval občerstvení a my jsme si s kámoškou mohly krásně nerušeně popovídat. Témat bylo moc. A určitě jsme ani zdaleka si všechno neřekli. No což. Musí nám to ňákou dobu zase stačit.:) Domů jsme přišly pěkně z vesela a myslím bylo kolem půl 3, když jsme šli spát. :D Víteček už je šikula a zrovna cítil, že mamka potřebuje přispat a spinkal až do půl 6. Paráda. Nakrmila jsem ho a šli jsme ještě do 9 spát. Pak jsme ráno pokafíčkovali a popovídali a v 11 jsme šli na krásnou podzimní vycházku, která opravdu stála zato. Prostě ty barvy v přírodě to je nádhera. Navíc to sluníčko v zádech. LUXUS. Nicméně všechno jednou končí musely jsme domů, poobědvat a kamarádka odjela. Už teď je mi smutno, ale už máme domluvený další sraz na který se moc moc těším.
Určitě všechny zajímá co malej. Takže máme před sebou hodně hektický týden. Začíná to zítra kdy jedeme na neurologii a na kožní do Olomouce. V úterý musím sama ze sebou k lékaři. Ve středu je svátek takže budeme všichni spolu navíc bychom chtěli ještě pojezdit rodinu a hroby atd.. Ve čtvrtek musím nachystat věci do nemocnice vyžehlit, vyprat. V pátek musíme na předoperační vyšetření k obvoďačce no a v neděli máme nástup. V pondělí jde Vítek na to. Jde na operaci s pupíkem. Br už ted mám z toho nervy na dranc. Tak na nás myslete ať je vše v pořádku. A za měsíc jdeme na další, abychom toho neměli náhodou málo. Víteček má 10,5 měsíce, váží 8,5kg a je to šikula. Plazí se občas si zpívá. Prostě náš miláček. A tady je ještě pár fotek.


1.příroda
2.výhled na naší vesničku
3.listí a cesta..
4.moje kamarádka s \vítečkem
5.zámeček
6.strom
7.detaily.:)
8.jaká máma takový syn.:D



Žádné komentáře:

Okomentovat