čtvrtek 18. února 2016

14.2

Pro někoho svatý Valentýn svátek zamilovaných pro nás jednoznačně den kdy se objevil první zoubek. Jestli je tam déle nevím, ale Vítek mi ho u oběda nenápadně ukázal. Jelikož zkoušíme pomaličku papat kousky nejprve jsem si myslela, že je to těstovina. Ale po pozdějších důkladném prohledání jsem našla kousek zoubku. Jéé to bylo doma slávy.:D
Včera jsme se vrátili z Prahy. Byly jsme s malým na vyšetření očiček. Tak je vše v norně a máme přijet zase za rok. Byl statečný i když mu zalepili jedno očko to se mu, ale vůbec nelíbilo a pral se se mnou. Ale mě se moc líbí jak tam z dětmi pracují. To je bezva. Mají dva panáčky Fanynku a Františka a ti mají černobílý polštářek. Panáčci se schovají už nejsou důležití, ale děti musí očičkama hledat ten polštářek. Paní si za tím vezme desky kde jsou nakreslené proužky a vyměnuje je a děti hledají. Moc se mi líbil jejich přístup. Jeli jsme vlakem to bylo dobrodružství. Přespali jsme u švagrové jednu noc a hned zase domů. Ještě jsem nezažila, že by v Praze sněžilo, ale to co se tam dělo včera byl masakr. Fakt sněhová vánice.:) 3li jsme se schovat do obchodního domu kde byl dětský koutek. Tak jsme tam vegetili s ostatníma dětma. Jo bylo to moc fajn. Unavení ale šťastní z návratu domů..

Žádné komentáře:

Okomentovat