neděle 7. února 2016

Jak jsme se proscrapovali do nohého dne

Bylo to krásný, ale moc krátký. Tak jak vždycky když je člověku dobře tak to rychle uteče. Jsme tři kamarádky a domluvily jsme se, že si uděláme mejdánek. Protože jsem dostala šanci jet úplně sama neváhala jsem ani minutku a jela. A ptala jsem se co budeme dělat? A holky jedním dechem dodaly, že budeme vyrábět. No dobře. Sbalila jsem dílnu. Samozřejmě ne všechno jen to nejdůležitější. :D Byl toho absolutně plný kufr našeho obr auta a  plná kuchyň kamarádky. Měly jsme omezený prostor a proto bylo potřeba ho využít do posledního místečka. Příště budeme u mě v dílně pokud tedy bude nějaké příště. Já osobně budu věřit, že ano. Holky byly moc šikovné. A kdo to zná určitě pochopí. To ticho když se všechny tři absolutně soustředí na lepení, kombinování to bylo fantastický. Když už jsem je tam měla musela jsem je trošičku využít aby mi nařezaly do zásoby.:)) Mám nádherné úžasné šablonky do bs. Tak jsem je náležitě otestovala. Tak zase za čtyři měsíce naviděnou. Už teď se budu moc těšit. Jo a jen tak mimochodem jsme skončili o půl 3 ráno. Na takové ponocování nejsem zvyklá a bude ještě dlouho trvat než to dospím nicméně stálo to za to.:))
1.to už je moje tvorba- díář
2.vnitřek
3.kuchařka
4.vnitřek kuchařky
5.Pracovní chaoz
6.Výtvory holek








Žádné komentáře:

Okomentovat