neděle 10. dubna 2016

Krásné setkání

Udělaly jsme si výlet a po domluvě jsme se sešly v Olomouci naproti vlakovému nádraží v modré budově.:D Z holkama z fléru stejně řekla bych papírově postiženými. Jo jo ono to zní pohádkově jenže to bych v akci nesměla být já.:) No přijedeme tam zaparkujeme v podzemní garáži kde byl opravdu nepříjemný pán a chtěl mě naštvat naštěstí se mu to nepodařilo. A jdeme teda k budově. Nejspíš jsme šli ze špatné strany a našly jen jeden vchod. Tak jsem tam šla a zeptala se recepční jestli je tam restaurace a paní byla moc hodná navedla nás. To je tak když jedete někam máte se sejít s někým a vlastně je znáte jen přes internet. Jen tak mimochodem čekaly blondýnu hihi to už dávno nejsem. Teda nebyla jsem nikdy, ale měla jsem světlý melír. Hned u vchodu jsme potkaly ženy tak se ptám nejste z fléru. Jooo tak super ve výtahu jsme se seznámily a jeli pozor do 18 patra. Fakt pecka výhled a celkově na to že to byla vietnamská restaurace bylo tam velmi příjemně. Ale tak dost udělala super společnost scrapuchtivých ženských. Pokecaly jsme o mužích,dětech a najednou Agnez povídá. A kdy už budeme mluvit o tvoření. To bylo vtipné. Předaly jsme si dárečky a materiál. Naobědvaly se,popily kafíčko a užívaly klidu a pohody. Sdělily jsme si vychytávkya pomalu se musely loučit. Domluvily jsme se že bychom zkusily v Mohelnici zorganizovat víkendový dýchánek. V hlavě se mi už rodí plán kéž by to vše dobře dopadlo. A tady je pár fotek.
1. Výhled
2. Tady jsme všechny
3-5. Pokus a přefocení
4. Náš nejmladší kolega
6. Agnez,Venýsek a neteř.:D
7.Hujerka a Baobab
8.Martulinka a Agnez
9. můj oběd.








3 komentáře: