pátek 8. dubna 2016

Očkování a domácí klid

Dnes to jaksi venku nevypadá a oproti minulým dnům je pocitově zima. Nám je to jedno. V pondělí jsme měli naplánované od rána do večera. Jako první akce nás čekalo očkování. Ty jejich řeči vždycky. Jako říkala jsem doktorce, že má malý trošku rýmu. No to nevadí. a celou dobu mé praxe jsme měli jen dva případy s reakcí. No tak dobrá tedy. Píchli mu a my musely jet na rehabilitace a po ostatních pochůzkách. Docela to bylo fajn zašli jsme si do naší oblíbené kavárny. Víteček dostal pochvalu jak se krásně zlepšil a to se prostě musí oslavit. Začal sám sedět a poznávat svět z výšky. Dokonce chce přes kolena do stoje. To je fakt fantazie ho pozorovat jak by moc chtěl. No to jsem zase trošku odbočila. Večer když jsme se dostali domů bylo teplo. Úplně paráda. Tak jsme šli ještě chvilku ven s kočárkem. Jenže než jsme dojeli domů už bylo vidět, že je něco špatně. Večer jsme ho okoupali a tak se všechno zvrtlo. Pofňukával a byl mrzutý. Říkám Pepovi to není jen tak. No a taky že ne. Horečka sice nebyla nák moc, ale něco mu bylo. Najednou měl slepené řasy z očí mu tekly zelený ospálky a nos byl totálně slepený a taky takový zelený sopel. No říkám a je to v pytli. Do rána jsme toho moc nenaspali ráno jsme na nic nečekala a jela k dr. Malý  plakal úplně hotový.  Dala jsem mu medicínu a valili jsme. Tak jsem se dozvěděla, že to samozřejmě není reakce na očkování, že je to virové. Nafasovali jsme antibiotika do nosu a do očí a hurá domů. Naštěstí nemoc začala rychle odeznívat a dnes když to píšu Víteček si už spokojeně hraje na zemi. Moc se mi nezdá že by měl jednodenní rýmu. Navíc jakousi hnisavou. Tak jsem pořád chtěla být více doma a tak to mám. Každý den je stejný a jak nemůžeme ven to je šílený. Ten den je dlouhý, ale užíváme si to.:)) Za měsíc nás čeká snad poslední operace musíme být absolutně fit, ať se to už neprotahuje. A ještě musím napsat, že má Víteček 3 zuby viditelné a asi ještě jeden roste. Akorát s brýlema je potíž. Tak teď zkouším nasazovat si taky brýle aby viděl, že mám taky. To mi poradila sousedka ona celkově má bezva finty na ty děti. Jsme to musely včera všechno probrat nad láhví červeného. Jéé to byl krásný relax.:) Mějte se všichni krásně užívejte klidu a pohody.



Žádné komentáře:

Okomentovat