pátek 21. dubna 2017

20tt

Dnes jsme absolvovali druhou genetickou prohlídku ve Fn Olomouc. Dozvěděli jsme se,že naše další děťátko má dlouhé nohy.😊 ATaky že je zdravé, krásné, čilé. A je to kluk. Víteček bude mít bráchu a doufám, že si spolu budou hrát a budou si rozumět. Taky jsme byly v zoo. No páni to byl výlet. Bylo to perfektní k procvičení naší znakovky. Perfektně znakujeme spoustu zvířátek. Víteček je pravoplatný chodec a mám pocit, že pokaždé ujde o kousek víc než minule. Např.zologickou zahradu prošel opravdu téměř celou. Je to honička mu stíhat a zachraňovat ho, ale i když je to náročné je to tak ohromný pokrok a my jsme neskutečně šťastní. S chůzí souvisí i řeč. Víťa se probudí v noci a má asi pocit,že nám musí všechno říct. Ono mluvit do tmy je nuda. Máme světlo, které reaguje na hlasitý zvuk a toho velmi rád využívá, když je hluboká noc. No zkrátka Víťa rád chodí a mluví jo a ještě ze všeho nejraději chodí na obědy do restaurací. Každou středu po plavání se jdeme odměnit a jdeme s tetou na oběd. Teď naposledy se usadil do židličky a už úplně křičel ham ham. Je to sranda. Některé dny jsou těžší, ale snažíme si to užívat jak jen to jde. Byli jsme společně všichni pozvání do fakultky na vyučování mediků. Přišli jsme do takové velké místnosti a tam sedělo spoustu mladých lidí. Čekala jsem že to bude více o jejich otázkách, ale byly stydlivý takže hlavní slovo jsem měla já a samozřejmě Vítek. Dostal fantastický traktor se kterým se dá dělat spoustu věcí.:) Popovídali jsme jim náš příběh oni se zeptali na co potřebovali a pak jsme jeli domů. Byl to velice zajímavý zážitek a zkušenost a až později jsem si uvědomila co všechno jsem jim neřekla. Příště budu chytřejší. Můj čas u pc vypršel a já musím běžet. Děkuji za přečtení. Přejeme všem krásné chladné dny.

1 komentář: