pátek 20. září 2013

popletený pátek

Dnešní pátek byl a zatím teda je den :). Ne že by byl úplně špatný, ale je velmi zajímavý. Vše začalo tím, že jsem ráno bez snídaně a bez kávy(jelikož jsem lenoch a nechce se mi nikdy stávat) vyletěla z domu jako neřízená střela a měla jsem zhruba 15 minut, abych dojela na Vyšehorky na domluvenou schůzku s panem farářem. No stihla jsem to. Ale už jen to, že musím spěchat mi nedělá zrovna dobře. Takže jsem přijela kafíčko jsem si vypila na faře. Dostala jsem kázání a dvě knihy které si mám přečíst a mohla jsme zase spěchat pro změnu k zubařce. Jo k tomu se ještě vrátím. Původně jsem byla objednaná na převrtání černých plomb a chtěla jsem bílé. Paní zubařka mi vysvětlila, že to není nutné, že jsou pěkné atd..A místo toho mi opíchala ústa a vyvrtala mi přední zuby. No mám na to nepěkné vzpomínky proto když mi to řekla tak jsem nesouhlasila. Dostala jsem včeličku, chvilku jsem počkala v čekárně a bylo to. A byla jsem statečná a nebolelo mě to. Pak jsem si užila pár hodin s kamarádkou a jejím synkem a do práce. Celý týden očekávám balíček proto když mi Mařenka donesla balíček s chutí jsem po něm skočila. A jaké bylo moje překvapení když balíček nebyl můj. Chjoooo.:(. Tak ted můžu jen doufat že se stihne vrátit a vymění igelitky. Tak takový je to dnes popletený den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat