úterý 23. června 2015

6,5 měsíce

Na to, že je Vítkovi 6,5 měsíce má toho dost za sebou a hlavně hodně před sebou. Čeká nás operace. Teda dvě. Ale v nejbližší době konkrétně 1.7. máme nástup do Olomoucké nemocnice. Musí mu vyoperovat pupík, jelikož mu to pořád mokvá a hnisá nejspíš mu to tlačí na močák. Tak to musí ven a budou mu dělat nový pupík.:( Už teď mám paniku píšu seznamy co všechno brát sebou a obávám se, že až mě doktoři uvidí kolik toho máme, tak mě vyhodí pro malou kapacitu nemocnice :D No kdybych jela sama tak by toho bylo hodně. Natož s malým. A pozor!!! Dnes udělal první zlom v životě. Dokázal se celý přetočit ze zad až na bříško. Cvičení je dobré, moc mu pomáhá. Je to borec. Takže pozvedněte číše a slavte .:))) I já si něčeho zavdám. Asi birellu. To je moje spása. Na videu jsme nestihli ani zapnout dupačky.video

Žádné komentáře:

Okomentovat