sobota 29. prosince 2018

Být na chvíli dítě

Letošní vánoce a celkově svátky si opravdu užívám. Věřím, že se mnou i děti i taťka. Všechny dárečky nás(mě)opravdu potěšily a nadchly. Protože už si děti chtějí hrát hurá konečně přáli jsme si lego duplo a vláčky. A opravdu se nám to splnilo. Z našeho obýváku je legoland. Když večer usnu z dětmi zdá se mi jak stavím lego a vymýšlím nové kombinace a ráno už se nemůžu dočkat až začneme stavět. Je to úžasné jak to všechno do sebe pasuje. Letos Víteček od svých narozenin začal říkat slovo dáek a používá ho tak často jak jen to jde.:) A povýšila jsem na mamku. Už nejsem obyčejná máma, ale mamka. No nádhera. Akorát někdy to je na zlost. Třeba který si den jsem uspávala a na dobrou noc Víteček vyžaduje pohádku o Červené Karkulce. Povídám a najednou spím a Víťa do mě žduchne a říká úplně vážně mamko kakuku. A já jojo kde jsme skončili.:D Strávili jsme pár dní na chalupě s celou rodinou. Bylo to prostě dokonalé, krásné,klidné a na sněhu. Dokonce jsem po spoustě letech stála na lyžích a já to zvládla. Ani jednou jsem nespadla. Bylo to tak úžasné. Moc se mi tam líbilo troufnu si říct, že i dětem i ostatním. Byl to zasloužilý odpočinek příjemně strávený z našimi blízkými. Z dětmi jsme u chalupy zkusili jezdit na bobech. Vítek byl v pohodě dokonce jezdil sám a házel smyky a Viktorek řval, že nechce a raději chtěl dělat lumpárny ze sněhem. Naštěstí nás bylo hodně a mohli jsme se podělit o to aby byly kluci spokojení. A teď už budeme jenom v klidu vyhlížet nový rok a budeme se těšit co nám přinese za překvapení. Já si za sebe už teď přeji zdraví pro sebe a své blízké, krásné a nezapomenutelné chvíle které strávíme spolu a prosím jeden kurzík pro sebe na mixed media. :D Víc toho moc nepotřebuji hihi. Pár fotek.Děkuji...
1.stromeček
2.dárečky a Víteček
3.dárky
4.nákupní košík top hit
5.viky ve sněhu
6.papat sníh to by jim šlo
7.s online babou .:))
8.viky a jeho výraz čertovský
9.Vítova momentka








Žádné komentáře:

Okomentovat