pátek 10. července 2015

Osud nebo náhoda?

Dnes jsme měli hodně hektický den. Jsem ráda, že jsem se chvilku usadila. Nohy mě bolí až u samé pr*ele.:D Začalo to ráno. když jsme musela vstávat už v pět. A když   o něco jde nejde mi úplně spát takže jsme od 4 vzhůru. Posnídala jsem a dala si kadíčko pak jsem jemně vzbudila Víťulu začvili jsme , nakrmili a vyrazili jsme k zubařovi. Naštěstí to šlo rychle a v 8 jsme opouštěli Mohelnici. Zjistila jsem, že nemám vodu tak jsem se musela vracet domů. Jenže jsem potřebovala na Moravskou a CHTĚLA SI UŠETŘIT  čas a i benzín. Tak mě to trošku rozhodilo a říkám si no nic když už se budu vracet stavím se u mamky. Tak jsem si dala čajík vrátila jsem se domů a pokračovali směr Moravská. Tak jsme úspěšně zacvičili, nakrmili a šli na zasloužené kafíčko do Laskavárny. Musím vřele doporučit. Fakt bomba. Miluji takové podniky. Bylo mi tam moc fajn. No a jede se domů. V Trnávce stojí na křižovatce policie a staví mě...Oouuu. Vyptávali se kam jedu. Jsem jim to vysvětila a oni jojo v pohodě tam můžete. Já myslela, že se jedou závody nebo tak něco. Nic mi nedocházelo ani když jsem po cestě potkala asi milion kamionů atd...Až vejdu domů zjistím, že na Loučce byla nehoda. Myslím, že moje zapomenutá  voda doma byla znamení. Fakt jsem ráda, že jsem tam nejela a hlavně, že se nám nic nestalo. A co vy věříte na osud? Nebo je to všechno jenom náhoda?
A ještě se pochlubím...Víteček se snažil chviličku sedět.



A ted ještě tradiční úkol. Měly jsme dnes sníst něco v ruce. Koupila jsem si toust. byl luxusní...
https://www.facebook.com/kucharkaprodceru?fref=ts. No a to jsem ještě chtěla říct, že jsem žádala obsluhu o foto a co si asi o mě myslela raději nechci vědět.:DDD

Žádné komentáře:

Okomentovat