čtvrtek 15. října 2020

Jsme zase doma den 1.

 Je podzim a tak jak nám bylo v létě krásně na to můžeme jen vzpomínat. Od 1.9. začal opět coronavir útočit a zašlo to tak daleko, že jsme zase zavření doma. A hned první den a ve Vranové Lhotě máme letos už po druhé povodně. Ovšem tentokrát je to horší. Včera už nám uzavřeli silnici mezi Vranovou Lhotou a Vranovou. Co z toho plyne. Já jsem měla jedno dítě ve školce a dvě doma. Víteček nemá momentálně asistentku, neb ta musí být také doma ze svými dětmi, tak jsem si ho nechala doma. A Viktorek je šikula ten si šel odpočinout od nás všech. No jo než bylo poledne voda pořád stoupala a do odpoledne silnice uzavřená. Já jsem dostala tak trochu histerii, že ho nebudu mít jak dostat ze školky. Naštěstí švagrová se nabídla, že ho vyzvedne a nechá u nich. No to se zase nelíbilo manželovi, takže za pomoci souseda s velkým autem jsme přes zákaz Viktorka dovezli domů a už nikam chodit nebudou. Mě to za takové nervy nestojí. A co jsme z Vítečkem a Pepíčkem za jeden den stihli.:D Z Vítkem jsme si začali dělat pořádek v učení a našli jsme spoustu věcí k dodělání,k porovnání atd. Takže nejprve je potřeba udělat systém. Prošli jsme počítání,kreslení,čtení i trochu logopedie. Kéž by to tak šlo každý den!! Vzhůru do nového dobrodružného dne.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat