pondělí 19. října 2020

Jsme zase doma den 3-5




 No o víkendu jsem se nedostala k pc tudíž to doháním teď v pondělí, když ti dva školkový rošťáci po týdnu konečně chvilku spí. Nejmladší byl dnes na dvou měsíční kontrole dostal první očkování,doporučení na oční a pochvalu, že nestrádá. Váží 6200g takže já mám v jednom prsu smetanu a v druhým šlehačku. :)) A kdyby nebyl Viky dneska protivný a drzý byl by to fajn den. Zatím jsme se ven nedostali teda já s Pepíčkem jo, ale kluci ne. Uvidíme aspoň na malou vycházku by to chtěla. Včera jsme si upekly makovou bábovku za asistence Vítečka. Odměřoval a následně míchal ovšem neochutnal. Nevím proč těsto ochutná, ale bábovku ne. To nechápu. Viktorek radši ochutnává.:D Kluci dokáží udělat takový neskutečný nepořádek během chvilky, ale uklízet se jim nechce. Ale bylo fajn, že jsme si podle youtubka zacvičili jogu. Vítek se snažil  a bylo vidět,že je moc rád, že už to zná a šlo mu to. Viky klasika. NEBUDU,NECHCI atd..Prostě prudič.:D A v sobotu to byla hrůza do rána. Na mě dolehla deprese bylo mi úzko a nakonec jsem šla z dětma na hřbitov poplakat si na hrobeček. Už si připadám jako důchodce. Jsme doma je pár dní a mě už slušně hrabe. Chtěla bych do společnosti někam jet něco zažít. Tohle mě moc nebaví. A věřím, že corona brzo zmizí. Ať se třeba vypaří mě je to jedno. Tak nevzdávejte se bude líp-musí!! 

1. Víteček má velkou radost má konečně nové brýle. Krásně mu drží a je fešák.:)

2.Viky dostal lentilky. Tak byl také spokojený

3.Pepíček usnul vypadá spokojeně.:)



Žádné komentáře:

Okomentovat