středa 21. října 2020

Jsme zase doma den 7.

 Je středa vláda nařizuje další opatření a mě se zdá, že už toho víc snad ani nemůžou zakázat. Tak jsem si myslela, že stihnu ještě vyřídit knihovnu v Mohelnici a bohužel. I když jsem přijela včas knihovna byla jen do pěti. Achjo. Takže jsme se s Pepíčkem projeli autem a stavili jsme se ještě pozdravit mou mamku. Neboť není jisté kdy se zase uvidíme. A co jsme s Vítečkem dělali celý den? Ráno jsme vypravili Viktorka s tatínkem, já jsem si vypila kávu,posnídali jsme a šli jsme na poštu poslat balíček. Zastavili jsme se v jednotě pro nákup. Na dvorečku jsme posbírali ořechy a potom jsme šli zalézt domů. Přichystali jsme si jídlo a vytáhli jsme temperky a malovali. Já jsem si chystala základy na obálky ke tvoření. Zatančili jsme si a byl čas jít do školky. No a ze školky domů. Ještě jsem na rychlo vařila šunkofleky. Nic extra se nestalo..

Žádné komentáře:

Okomentovat