neděle 25. října 2020

Jsme zase doma den 9

 Jde do tuhého. Kdbych věděla jak to všechno v pátek dopadne radši bych ten den přeskočila. Měli jsme domluvené hlídání pro Vítečka a Viky byl ve školce. A já, Pepa a Pepíček jsme se vydali na oční do Mohelnice. Pepíček má problém z očičkem já jsem si myslela, že má ucpaný kanálek. Paní doktorka se podívala a naznala, že je to na neurologii. Tak to jsme se na sebe jen z manželem podívali. Doktorka se snažila hned dovolat do fakultní nemocnice v Olomouci což se jí nepodařilo tak nám napsala kontakty. Moc jsme tomu nerozuměly. Nechala jsem se zavést k tetě aby jsme byly v teple a Pepa zajel pro nákup do Kaufu. Dovolala jsem se, ale trvalo to. Nicméně nám bylo řečeno, že máme přijet hned. Tak jsme na nic nečekali a jeli. Další doktorka a vyšetření a diagnoza zní. Buď borelioza(na což je malý) nebo obrna lícního nervu. A protože je to můj kocourek malinkatý 2,5 měsíce musíme na hospitalizaci do nemocnice kam nastupujeme už zítra. No ano nervy mám v kýblu a věci snad sbalené. Je to všechno teď takové na houby s tím coronavirem. No ale nedá se nic dělat. Hlavně musíme věřit, že to bude dobré. V sobotu jsme to šli všichni rozchodit na skoro cyklostezku na Hraničky. Dělají nám nové mosty tak je to uzavřené. My by jsme moc chtěli cyklostezku. V neděli jsme vařili pekli a chystali...

1.Pepíček s Viktorkem

2.Pepča

3.Moji kluci





Žádné komentáře:

Okomentovat