úterý 20. října 2020

Jsme zase doma den 6.

 Vysvitlo slunce s ním i lepší nálada(jak u koho) třeba já mám.:) A proto mě děti nevytočí na poprvé, ale až na po šesté a pak je zlechtám nebo potrestám nicméně jsem celkem v klidu. Zvládla jsem uvařit rajskou a než jsem se k ní dostala Víťa mi ji snědl. Knedlík už nebyl tak jsem si uvařila těstoviny a v tom přišel Viktorek, že chce ochutnat. Co dodat zbyly mi oči pro pláč a prázdné břicho. A děti usnuli s plným bříškem. Hurááá. A místo odpočinku peru,topím a teď šmrdlám Pepíčka a píšu. Ještě k tomu trestu. Nechtěli si uklidit vláčkodráhu než jsme šli ven tak jsem ji naházela do pytle a odnesla. Jestli to tak půjde dál do vánoc si nebudou mít s čím hrát. A za trest šli do Lhoty pěšky. Žádná odrážedla a to bylo fňukání a slibování. A taky žádná čokoláda. Třeba je to ponaučí. Zítra nastupuje Viktorek do školky tak bude o jednoho méně na chvilku.

Žádné komentáře:

Okomentovat